24 paź 2016

AUTUMN- SPOSOBY NA JESIENNE WIECZORY

Jesień. Nie jest to moja ulubiona pora roku. Zwykle wszędzie jest szaro, smutno i pochmurnie. Wczoraj udało mi się uchwycić jeden z piękniejszych dni tej jesieni. W końcu wyszło słońce, wszędzie było kolorowo i cieplutko. Dzisiaj mam dla was parę zdjęć z wczorajszego spaceru i kilka sposobów na jesiennie wieczory. Zapraszam do oglądania! ;)

A teraz parę sposobów na te długie, jesienne wieczory:

1. Dobra książka lub dobry film! Najlepiej jakaś komedia, coś zabawnego.
Polecam wam "Jak chodzić na wysokich obcasach" Camilla Morton. Bardzo zabawna książka.

2. Gra! Ostatnio każdego wieczoru gram z moją siostrą w Dobble. Super gra, bardzo ważna jest spostrzegawczość. Spróbujcie.

 3. Ciepły sweter! Uwielbiam grube, puchate i cieplutkie swetry! Od razu robi mi się lepiej.
 
4. Ciepła herbata! Moje ulubione są herbaty owocowe z dodatkiem cytryny albo miodu.

5. Dobra muzyka! Uwielbiam wieczorami siedzieć na kanapie, pić ciepłą herbatkę i słuchać ulubionej muzyki. Bardzo wam polecam MISSGUIDED MIX.

6. Gra na tablecie/telefonie/komputerze i coś słodkiego! Często na tablecie gram w różne gdy np. kręgle, bilard, angry birds, a do tego uwielbiam jeść słodycze ;)

A wy co lubicie robić w jesienne wieczory? Macie jakieś swoje sposoby na pokonanie jesiennej chandry?
Podzielcie się nimi. Czekam na komentarze :)
Miłego dnia!
 
4 komentarze
  1. nie lubie jesieni...W Tarnowie 80 % to deszcz zimno i wiatr ...;( ehh

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photo!
    I like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia... zapraszam do mnie buziaki pozdrawiam,a tymczasem nadrabiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń