26 kwi 2016

New things

Kochani! 
Po dość długiej nieobecności wracam ponownie :D
Przygotowałam dla was post z nowościami, ponieważ
przyszła do mnie paczka z DRESSLINK i WHOLESALEBUYING +
są teraz te mega promocje w Rossmannie :D

Zobaczcie zdjęcia :D

Trzecia już paczka z DRESSLINK:
Przyszyła dość szybko, przedmioty są takie jak na zdjęciach.

Okulary/ HERE
 Przyszły bardzo dobrze zapakowane, niestety jest na nich rysa :(
Są trochę szerokie

Czarna torebka/ HERE
Jestem bardzo mile zaskoczona! Solidnie zrobiona i ma nawet
kieszonkę w środku

Biało czarna sukienka/ HERE
Trochę krótka, ale da się w niej chodzić ;)

Okulary serduszka/ HERE
Bardzo ładne tylko trochę duże

Beauty Blender/ HERE
Malutka, fajna gąbeczka 


Kolejna paczka jest z WHOLESALEBUYING
Baardzo długo musiałam na nią czekać :( 
Byłam przekonana, że gdzieś się zgubiła..

Na szczęścia przyszła i jest całkiem ok.

Paletka do konturowania/ HERE
Trochę ciężko się nią maluje, kolory nie chcą się rozprowadzać.
Nie długo zrobię wpis poświęcony tylko jej paletce
i jej kolorom. Czekajcie! :)

Pierścionki/ HERE
Są spoko. Siostrze bardzo się podobają :)

Body/ HERE
Moim zdaniem największy niewypał tej paczki ;(
Body nie ma żadnego zapięcia... żeby przymierzyć
musiałam wejść przez dekolt hahah ;)
W dodatku sznurki na dekolcie są za szerokie..
Będe musiała zrobić zapięcie i przeszyć sznureczki
Bardzo was proszę o poklikanie w linki powyżej :*

A teraz jeszcze rzeczy z promocji z w Rossmannie:

2 tusze do rzęs
Wzięłam je, ponieważ mają dobre opinie.
Polecacie?

2 Eyelinery
Polecam!

Moje ulubione tusze do rzęs!
Idealnie rozdzielają, podkręcają i wydłużają!
Nie sklejają rzęs :)

Podkład
O nim też słyszałam dużo dobrych rzeczy.
Znacie? Polecacie?

I to by było na tyle! :)
Co wam wpadło w oko? Co lubicie? Co polecacie?
Jak wam się podobał post?
Czekam na komentarze i opinie!
Miłego popołudnia! :)
4 komentarze
  1. Świetna sukienka:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Sukienka super i okulary "serduszka"
    Podkład Bourjois u mnie też :D
    Dodaję do obserwowanych by mieć na bieżąco Twe wpisy., Jeśli masz ochotę i czas zapraszam do siebie :)http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się sukienka i torebka ;)
    zapraszam do siebie, zostaw coś po sobie! http://etworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń