31 mar 2016

DRESSLINK WISHLIST 3

Witajcie! :)
Już trzeci raz mogłam sobie wybrać rzeczy ze strony DRESSLINK :)
Tym razem pozwoliłam mojej najmłodszej siostrze 
na wybranie sobie paru rzeczy.
Zobaczcie co wpadło nam w oko ;)
Mam nadzieje, że poklikacie w linki.
Proszę.
Chętnie się odwdzięczę :)

 SREBRNE OKULARY/ HERE
Ostatnio zauważyłam, że ten kształt staje się coraz bardziej popularny
Jestem ciekawa czy będą mi pasować ;)


CZARNA TOREBKA/ HERE
Wybrała ją sobie moja siostra. Zwyczajna, ale ładna ;)


BIAŁO CZARNA SUKIENKA/ HERE
Miałam problem z wyborem rozmiaru. Ostatecznie zdecydowałam
się na rozmiar M.



OKULARY SERDUSZKA/ HERE
Je również wybrała sobie moja siostra ;)

BEAUTY BLENDER/ HERE
Jeśli pamiętacie ostatnio też zamawiałam gąbeczkę do makijażu
tylko w innym kształcie
(TUTAJ poprzednia gąbeczka)
Który kształt jest lepszy? :)
Pamiętajcie o promocji: $0.01 :)

Jak wam się podobają rzeczy? :)
Współpracujecie lub współpracowaliście z firmą DRESSLINK?

Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikacie w linki
Czekam na komentarze 
Miłego popołudnia ;)
6 komentarzy
  1. świetne te rzeczy :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna sukienka!:)
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam okulary w serduszka i musze przyznać, że był to strzał w dziesiątkę. Nie dość, że zawsze mam problemy z dobraniem okularów do kształtu twarzy, a w tych zawsze dostaje mnóstwo komplementów, to jeszcze są bardzo dziewczęce :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń