15 mar 2016

DRESSLINK- 2 PACKAGE!

Heej! :)
Po prawie dwutygodniowej przerwie wracam!
Niestety miałam strasznie dużo egzaminów, kolokwiów itp..
no i do tego doszedł jeszcze egzamin teoretyczny z prawa jazdy.
Ale muszę się pochwalić, że zdałam go za pierwszym razem :D
Teraz jeszcze został praktyczny :(

Dzisiaj przyszła do mnie kolejna paczka od DRESSLINK
Jak zwykle się nie zawiodłam :)

Zacznę od najlepszej rzeczy.
BLACK JACKET/ CZARNA KURTKA BOMBER/  HERE
Rozmiar S. Troszkę ciasna w ramionach, ale poza tym jest ok.
Tylko żałuje, że nie wzięłam jednak rozmiaru M

BEAUTY BLENDER/ HERE
Bardzo fajna gąbeczka i nie śmierdzi ;)

BLACK BLOUSE/ CZARNA BLUZKA/ HERE
Całkiem ok, tylko szkoda że jest prześwitująca :(

GREY T-SHIRT/ SZARY T-SHIRT/ HERE
Prosty, zwyczajny. Za 0,01$ się opłacił ;)

Cały czas wam przypominam o promocji: $0.01 Items
No i o produktach z darmową wysyłką tutaj: Free Shipping Items

Będę bardzo wdzięczna jeśli znowu poklikacie w linki ;)
W weekend postaram się wam pokazać jak wyglądają te rzeczy na mnie.
Do zobaczenia!
 
6 komentarzy
  1. dobrze ze sie nie zawiodłaś, u mnie wręcz odwrotnie było co do tej firmy:)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą gąbeczkę, jest świetna. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka,śliczna ;)
    Zapraszam http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest śliczna :)
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń