20 mar 2016

BLACK JACKET

Witajcie! :)
Wczoraj z moim chłopakiem wybraliśmy się do sklepu w celu zakupu rolek!
Zaczyna się robić coraz cieplej, więc to dobra okazja żeby w końcu się
 nauczyć jeździć i przy okazji poruszać na świeżym powietrzu ;)
I udało się. Kupiliśmy sobie rolki i już wczoraj zaczęliśmy ćwiczyć. 
Powiem wam, że nie spodziewałam się, że jest to aż tak trudne.
Przy okazji mam dla was parę zdjęć czarnej kurtki z DRESSLINK, którą
ostatnio dostałam. Jest naprawdę super :D

Zobaczcie zdjęcia
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, robiło się już ciemno :( 
BLACK JACKET/ CZARNA KURTKA/ HERE
A wy umiecie jeździć na rolkach?
Macie może jakieś wskazówki jak szybko nauczyć się jeździć? ;)
Czekam na komentarze.
Miłego wieczoru!
5 komentarzy
  1. haha ja w młodości i jazdy na rolkach = siniaki i krew xd

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie potrafię jeździć na rolkach, zbyt skomplikowana czynność haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeździłam kilka razy na rolach, jedyne co potrafię to upadać bezboleśnie i szybko się podnieść. Niestety na tym moje umiejętności się kończą -.-

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety na rolkach nie umiem jeździć, ale o dziwo jazda na łyżwach nie robi mi żadnego problemu co według mnie jest dziwnym zjawiskiem, bo rolki i łyżwy to prawie to samo xd Bardzo ładne zdjęcia. Ostatnie w szczególności mnie zachwyciło :D Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń