17 lut 2016

SWITZERLAND

Kochani! Dzisiaj przychodzę do was z postem
o moim wyjeździe do Szwajcarii.
 Byliśmy w miejscowości Sennwald.
Przepiękne miejsce!
Wybraliśmy się tam do mojego chrześniaka
z okazji jego urodzin. Miał roczek :)
Zapraszam do oglądania z zdjęć.
 Widzieliśmy tam takiego fajnego kota :D
A tak przy okazji to dzisiaj Dzień kota! Pamiętajcie o swoich pupilach ;)
A teraz torciki. Moja ciocia sama je zrobiła!
A tu już zdjęcia mojego chrześniaka! Uwielbiam go!
Byliśmy też w Liechtensteinie
Ale niestety stamtąd mam tylko 3 zdjęcia bo strasznie padało
Jak wam się podobają zdjęcia?
Szwajcaria to przepiękne miejsce! Ludzie są tam przemili
i bardzo przyjaźnie nastawieni.
Chociaż nikt nas nie znał każdy się z nami witał i mówił
grüezi co znaczy dzień dobry :)
 I to na razie tyle.
Życzę wam miłego dnia
7 komentarzy
  1. Piękny kraj :) Słodkiego masz chrześniaka. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Śliczne zdjęcia :) A torcik wygląda bardzo apetycznie :D OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, zawsze chciałam odwiedzić Szwajcarie! Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania mi.in koszula i kosmetyki ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :))
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tam pięknie ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie Ci zazdroszczę! Szwajcaria to piękny kraj i zawsze chciałam go odwiedzić:(

    Zapraszam też do mnie, zaczynam http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń