3 sty 2016

NOWY ROK- NOWE WŁOSY! L`OREAL WILD OMBRES

Mamy nowy rok! A w związku z nowym rokiem stwierdziłam, że pora coś zmienić ;)
Zaczęłam od włosów. Od zawsze marzyło mi się ombre, więc zakupiłam
w sklepie akurat w promocji zestaw do zrobienia
samodzielnego ombre w domu firmy Loreal.
Może nie wyszło mi ombre o jakim marzyłam, ale coś się zmieniło.
Duużo było problemu ze zrobieniem moich włosów. Pomagała mi mama. 
Na początku była masakra.. po odczekaniu minimum czyli 25 minutach na
moich włosach miałam tylko dwa kolory: mój ciemny brąz, a zaraz
 po nim blond... Wyglądałam tragicznie.. już myślałam, że to koniec, że będę musiała 
farbować całe włosy aby zniknęła ta linia,  ale jednak 
dało się je uratować... 
W każdym razie mam nauczkę żeby już więcej 
nie robić w domu takich eksperymentów. 
A jak kondycja moich włosów?
Bez odżywki się nie obejdzie...  Ale przed farbowanie moje włosy i tak
były w złym stanie.. prostownica to moja najlepsza przyjaciółka.
Po farbowaniu miałam straszne siano na głowie, ale mogę wam szczerze polecić ten jedwab:
Naprawdę działa cuda ;)
Po farbowaniu końcówki włosów były w odcieniu blond, teraz mają taki
złotawy odcień (trochę się przyciemniły) wiec jest lepiej
Poniżej zobaczycie efekty:
Trochę późno, ale w związku z nowym rokiem życzę wam 
wszystkiego co najlepsze! Niech ten rok będzie lepszy od
poprzedniego, spełnijcie wszystkie swoje marzenia i nigdy się
nie poddawajcie! Ja właśnie
w tym roku zamierzam tak zrobić!
----------
Snapchat: magdara_r

2 komentarze
  1. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń