23 sty 2016

FAVOURITE APPLICATIONS

Baaardzo dziękuje wam wszystkim za 
życzenia urodzinowe!
Zrobiło mi się ogromnie miło ;)
Dzisiaj przychodzę do was z postem o moich ulubionych aplikacjach!
Zaczynamy!

1. Facebook- wszystkim dobrze znana aplikacja. Co tu dużo mówić.. 
Ja korzystam z niej codziennie ;)
 2. Messenger- tej aplikacji też nie muszę nikomu przedstawiać.
Przy facebooku konieczność ;)
 3. Instagram- uwielbiam. Pełno tam przepięknych zdjęć i inspiracji!
Moje konto: KLIK
W najbliższym czasie postaram się zrobić post z moimi
ulubionymi kontami na insta ;)
 4. Insta Square Maker- bardzo często używam tej aplikacji
 przed wstawieniem zdjęcia na Instagram. Obrabiam w niej zdjęcia ;)
 5. Snapchat- całkiem spoko. Wszystko się dzieje tu i teraz ;)
Mój snapchat: magdara_r
6. Wunderlist- Oj bez tej aplikacji się nie obejdzie. Można wszystko fajnie
zaplanować, a potem tylko odhaczać czy coś jest już zrobione.
 7. Rosyjski- ucz się jezyka rosyjskiego- Jako że studiuję język rosyjski muszę
się dodatkowo z czegoś uczyć. Najcześciej korzystam z tej aplikacji przed kolokwium
jako powtórzenie albo naukę czegoś nowego ;)
8. Yandex. Translate- jako, że moje studia mają specjalność tłumaczeniową
muszę czasami skorzystać z pomocy jakiegoś translatora.
Ten w tłumaczeniach ros-pol ale i pol-ros jest moich zdaniem
najlepszy chociaż wiadomo są jakieś błędy ;)
Można też w tej aplikacji tłumaczyć zdania czy słowa
na inne języki.
 9. Bus Simulator 2015- żeby czasem się odstresować gram w symulator
jazdy autobusem. Uwielbiam symulatory!

Na koniec jeszcze kilka zdjęć moich nowości ;)

Torebka MissWish- uwielbiam ją!




Jak wam się podobał post? 
Macie jakieś swoje ulubione aplikacje? Polećcie jakieś, chętnie
się dowiem o nowych! :)
 
3 komentarze
  1. Mam ulubione aplikacje - sporo ich, nawet planowałam 3-4 wpisy o apkach do różnych zastosowań.

    Facebooka ni mam w telefonie. W ogóle nie bardzo używam telefonu do social mediów, bo nie lubię na nim pisać. Telefoniczne apki służą mi częściej do sprawdzania różnych rzeczy w podróży i na zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuchy! Co do apek używm tych co ty. Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń