11 sty 2016

DRESSLINK WISHLIST

Kochani! Rok 2016 zaczął się dla mnie super.
Po pierwsze wszystkie kolokwia na uczelni idą mi bardzo dobrze, a po drugie...
Dostałam wiadomość od Dresslink z propozycją współpracy!
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę. 
Zamówiłam parę rzeczy i w tym poście wam je pokażę. 
Jak pewnie dobrze wiecie fajnie by było jakbyście poklikali w te linki ;)
Bardzo mi zależy żebyście to zrobili :) 
Was to nic nie kosztuje, a mi pomożecie.
Chętnie odwdzięczę się tym samym :D

A oto rzeczy na które czekam:

 Zielona koszula! Od razu skradła moje serce ;)
 Znajdziecie ją: TUTAJ


 Złote pierścionki. Od zawsze takie chciałam mieć. Mam tylko nadzieje, że 
będą pasować ;)
 Pierścionki znajdziecie TUTAJ


Biały puchowy sweterek! Mamy zimę, a ja jestem 
starszym zmarzluchem, więc myślę że będzie idealny!
Sweterek jest TUTAJ


Czarna bransoletka! Uniwersalna, bardzo podoba mi się to drzewko 
dlatego zamówiłam jeszcze jedną w kolorze białym!

Czarna TUTAJ

Biała TUTAJ

Jak wam się podobają rzeczy, które zamówiłam?
Zapraszam was na stronę DRESSLINK!
Mają teraz dwie promocje:
  $0.01 items- sprawdźcie! 
i
Free Shipping Items- darmowa wysyłka dla produktów, które
znajdziecie na tej stronie ;)

Liczę na was, a w środę postaram się wstawić nowy post z okazji
moich urodzin :DD
Miłej reszty dnia
21 komentarzy
  1. Bardzo fajne rzeczy! Czarna bransoletka jest mega! Poklikałam wszystkie linki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna bransoletka jest śliczna :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej do gustu przypadł mi biały sweterek, poklikałam!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje? :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za poklikanie! :)

      Usuń
  4. Ładne rzeczy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wybór,widać że masz gust.Zielona koszula jest śliczna.Obserwuje :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super dresing bloga zaobserwowałam :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny sweterek i koszula! :*
    obserwuję i zapraszam :* prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie pomogę, więc linki poklikane ;) Ten sweterek jest prześliczny, sama bym chętnie taki przygarnęła :D Obserwuję i jeśli masz ochotę zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba i zaobserwujesz będzie mi niezmiernie miło :D
    http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za poklikanie! ;)

      Usuń
  9. Super koszula , pokklikane :)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko poklikałam :D
    Możesz się odwdzięczyć u mnie ?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Na kazdą aktywność na moim blogu zawsze się zrewanżuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy. Lubię Dresslink. Poklikałam.

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, a ja od razu się zrewanżuję.
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń