14 sty 2016

13.01- MY BIRTHDAY

To 21! Wczoraj miałam urodziny ;) Skończyłam 21 lat!
Szybko ten czas leci..
Bardzo miło spędziłam wczorajszy dzień. Był tort,
dużo ciast, dostałam parę prezentów no, a na koniec dnia
chłopak zabrał mnie do restauracji na kolację ;)
Czego sobie życzę? Przede wszystkim zdania sesji i prawa jazdy!
Ale także dużo zdrowia i jak największej ilość czytelników bloga ;)

Moja ulubiona karmelowa czekolada!
Wybaczcie, że wczoraj nie dodałam nowego posta, ale
po prostu nie miałam kiedy.
Przy okazji bardzo chciałabym wam podziękować
za wszystkie komentarze i przede wszystkim za kliknięcia.
Jestem wam bardzo wdzięczna :*
Oczywiście klikajcie dalej, a jeśli ktoś potrzebuje pomocy
w zbieraniu kliknięć chętnie pomogę ;)

Napiszcie w komentarzach o czym chcielibyście poczytać
tutaj na moim blogu, jakie posty was interesują.
Życzę wam miłej reszty dnia i do zobaczenia
niedługo ;)
20 komentarzy
  1. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrobinę spóźnione wszystkiego najlepszego! ;)
    Prezenty świetne, biżuteria cudowna, a te pyszności na stole... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszego :***
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Tort wyglądał prześlicznie,bardzo ładne dostałaś prezenty :)
    pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, wszystkiego najlepszego, zdrówka! No i oczywiście tego, czego sama sobie życzysz - zdania prawka i sesji!:> Sama jestem w 2 technikum, ale niedługo też planuję zacząć naukę jazdy samochodem :D

    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze kochana :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne prezenty dostałaś, spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń