20 gru 2015

BUDAPESZT PART 2

Kochani! Dzisiaj mam dla was drugą część wycieczki do Budapesztu!
Przepraszam, że tak późno, ale święta się zbliżają i na uczelni
koniecznie chcą żebyśmy napisali jak najwięcej kolokwiów :(
Dzisiejsze zdjęcia są wycieczki po Dunaju. Było bardzo zimno i wietrznie
ale warto było. Widoki przepiękne, zdjęcia nie odzwierciedlają
w pełni tego co można było zobaczyć na żywo.
Przed świętami postaram się jeszcze wstawić wam ostatnią
część zdjęć z Jarmarku Bożonarodzeniowego.
 
 A teraz zdjęcia parlamentu, który był najpiękniejszy!
Mosty:
4 komentarze
  1. jejku codowny post !
    czekam na wiecej
    oby tak dalej
    bede zagladac tutaj czesciej !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale piękne widoki^^
    Nie wiem jak to się stało, że trafiłam na twojego bloga, ale nie żałuję!
    Obserwuję i Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wystrój bloga!
    Obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki :) pozazdrościć :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń