18 lis 2015

AA MAKE UP- RECENZJA PODKŁADÓW

Dzisiaj taki nietypowy post bo recenzja podkładów AA MAKE UP. 
Bardzo długo szukałam jakiegoś dobrego w całkiem przystępnej cenie podkładu. 
Kiedyś trafiłam w gazecie na próbkę właśnie AA MAKE UP: COVER. 
Bardzo mi się spodobał, więc go kupiłam i muszę przyznać że był to na prawdę dobry zakup. 
Postaram się wam po kolei o każdym podkładzie w skrócie opowiedzieć


COVER- podkład kryjąco korygujący
Trochę informacji od producenta: Nowoczesny podkład zapewnia doskonałą trwałość i perfekcyjne krycie oraz 
 niweluje niedoskonałości skóry. Precyzyjny COVERsensor3XP udoskonala 
cerę w trzech obszarach: nierówności, kolorytu oraz rozszerzonych porów.

Podkład ten posiadam w odcieniu 105- Sand, ale dla mnie jest trochę za ciemny. 
Niestety nie zauważyłam żeby udoskonalił cerę w obszarze rozszerzonych porów, ale 
pod względem krycia jest całkiem ok. Przede wszystkim nie czuję, że mam go 
na twarzy i nie jest świecę się.
Cena w rossmannie: 13,99zł.


LUMI- jedwabisty podkład rozświetlający
Informacje: Nowoczesny podkład zapewnia doskonałą trwałość, a jednocześnie 
jedwabistą gładkość i naturalne rozświetlenie. Innowacyjny LUMIsensorxp 
delikatnie rozprasza światło, nadając skórze świeży i promienny wygląd. 

Ten podkład kupiłam już w jaśniejszym odcieniu 103- Light Beige i go 
chyba lubię najmniej. Faktycznie skóra jest bardziej rozświetlona, ale po jakimś 
czasie zaczynam się świecić i nie wygląda to za ciekawie. Kryje dobrze, jak 
poprzedni, ale przy mojej tłustej cerze się nie sprawdza.
Cena w rossmannie: 13,99zł


 MATT- podkład matująco wygładzający
Informacje: Nowoczesny podkład, idealny do cery tłustej i mieszanej, zapewnia 
doskonałą trwałość i naturalne krycie. MATTsensor3D minimalizuje 
wydzielanie sebum, sprawiając że skóra jest idealnie
 zmatowiona, a jednocześnie gładka.

Ten podkład, również posiadam w odcieniu 103- Light Beige i muszę wam 
powiedzieć, że jest to mój faworyt. Jest on dla cery tłustej, więc dla 
mnie idealny. Kryje bardzo dobrze i przede wszystkim w ciągu 
dnia nie świecę się. Na twarzy go nie czuć. 
Koniecznie musicie go wypróbować!
Cena w rossmannie: 13,99zł
Mam nadzieję, że spodobała wam się recenzja. 
Czekam na wasze opinie o tym produkcie, a także o innych produktach firmy AA. 
Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach.
13 komentarzy
  1. Super recenzja :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/11/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja, nie miałam nigdy tych podkładów.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te podkłady. ;)

    Jeśli masz wolną chwilkę to zajrzyj na mojego bloga, a może akurat Ci się spodoba :) (A jeśli tak to zapraszam do obserwowania ^.^)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych podkładach. Świetna recenzja.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post <3
    http://onememoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu nie używam podkładów płynnych, stawiam na minerałki :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post ;D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super recenzja ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkłady AA super się sprawdzają. I są meeega lekkie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam wcześniej pojęcia o tym produkcie :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna recenzja :D Obserwuję i liczę na to samo !
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna recenzja kochana :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie zakupilam podklad firmy AA Matt i jestem go bardzo ciekawa! Zrobie zdjecia i bede testowac ;-)

    OdpowiedzUsuń