16 sie 2015

Nowości, pielgrzymka ;)

Witajcie :) Przepraszam, że tak dawno nic tutaj nie wstawiałam, ale staram się o pracę na stacji benzynowej, więc mam problem za znalezieniem wolnej chwili :( dzisiaj chciałam wam pokazać moje nowe rzeczy, a w najbliższym czasie postaram się wstawić zdjęcie jakiejś stylizacji. Nie wiem czy słyszałyście o promocji w Szachownicy. Kupując 2 przecenione rzeczy, tańszą macie 50% taniej ;) Ja dzisiaj kupiłam bluzę oraz bluzkę w paski i zapłaciłam 30zł, więc całkiem spoko :)
Miałam również dzisiaj okazję uczestniczyć w pielgrzymce trwające 2,5h w jedną stroną. Jestem osobą wierzącą i często słyszę od moich rówieśników, że na pielgrzymki chodzą zwykle starsze osoby, jakieś babcie, a to wcale nie prawda. Bardzo wielu młodych ludzi w nich uczestniczy pomimo szerzącego się ateizmu. Muszę wam powiedzieć, że nie raz idzie się ciężko, ale atmosfera jest bardzo fajna, dookoła wielu sympatycznych i życzliwych ludzi. Pielgrzymka to bardzo ciekawe doświadczenie przede wszystkim duchowe. No, a jaka jest później satysfakcja jak się przejdzie taki kawał drogi ;)
Dziękuje za wszystkie komentarze i życzę wam miłego wieczorku :))
Snapchat: magdara_r
3 komentarze
  1. Loved the shirts with stripes!

    Want to follow each other via GFC and / or Facebook?!

    xoxo
    http://cocomademedothis.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta koszulka w paski :) Pozdrawiam!
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń