8 sie 2015

Eveline 9w1

Witajcie, w czwartek kupiłam odżywkę Eveline 9w1. Moje paznokcie bardzo się rozdwajają i szybko łamią. Najgorzej jest z kciukami, tam już w połowie paznokcia pojawia się lekkie złamanie. Jestem ciekawa jak zadziała ta odżywka na moje paznokcie. Jeśli macie już jakieś doświadczenie z jej używaniem to czekam na komentarze. A może znacie jakieś inne dobre odżywki? Dajcie znać! :)
Snapchat: magdara_r
Miłego dnia! :*
PS: Jak wam się podoba nowy nagłówek bloga?

I jeszcze parę zdjęć, które zrobiła mi siostra:
8 komentarzy
  1. masz sliczne , chude nozki:))) piekna stylizacja i zdjecia!
    ja dopiero zaczynam ,wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci obserwowania , komentowania i oczywiście przeczytania:)))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, ja kilka razy jej używałam, ale od razu po wyschnięciu strasznie zaczynały mnie boleć paznokcie :/ Z kolei moja mam używa od dłuższego czasu i jest zadowolona. Zdania na temat odżywek z tej firmy są podzielone, ja wolę już nie stosować, bo mi tylko szkodziła :( Pozdrawiam!

    sweethings-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ją stosowałam i byłam zadowolona ale na każdego ona reaguje inaczej..niektórym jak powiedziała dziewczyna wyżej mnie..szkodzi ona :) sama musisz spróbować i zobaczyć :D

    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji :http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też szukam jakiejś odżywki do paznokci, bo jak już je zapuszczę do przyzwoitej długości to zaczynają się łamać, sama nie wiem czy tej próbować, bo czytałam o niej opinie i wiele dziewczyn bolały od niej paznokcie. W każdym razie życzę powodzenia i szczęścia z tym produktem :) nagłowek świetny :)
    nasztalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute pictures!

    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tą odżywkę w sklepie, ale nie testowałam. Świetny nagłówek!
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :) Co do odżywki, to nie stosowałam akurat tej, bo nie mam problemu z paznokciami :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń