7 sie 2015

Chrzest i opinia o hotelu

Kochani, przepraszam, że post pojawia się dopiero teraz, ale straszne zamieszanie było przez ostatnie dni... Niestety zdjęć mam bardzo mało z mojego pobytu u rodziny, cały czas chciałam być przy moim chrześniaku, nie miałam nawet kiedy robić zdjęcia ;)
Za nim jednak pokaże wam te parę zdjęć, muszę się z wami podzielić moją negatywną opinią o hotelu w Oleszycach w którym miałam możliwość 2 razy nocować. "Hotel w starym kinie" w rzeczywistości nie jest tak fajny jak wygląda na stronie internetowej. Żaden z pracowników nie miał pojęcia o naszej rezerwacji pokojów. Gdy przyjechaliśmy wszystko było jeszcze zajęte. W hotelu nie było żadnej recepcji, nie było nawet jakiejkolwiek osoby do której można by się zgłosić. Po wejściu na ich stronę internetową pierwsze co pokazuje się, że jest to hotel, dopiero 3 zakładka mówi o tym, że jest to dom weselny. Niestety nikt nas nie poinformował, że w pierwszą noc, w którą będziemy tam nocować odbędą się poprawiny. Muzyka była tak głośna, że ciężko było zasnąć, a szefowa cały czas powtarzała, że jest to dom weselny. Pokoje też nie zachwycają. Jednym słowem bardzo się rozczarowałam.
Przepraszam za to narzekanie, ale może komuś przyda się moja opinia ;)
Chciałabym wam jeszcze raz podziękować za te wszystkie miłe komentarze :* Teraz biegnę na działkę bo zaczyna się robić bardzo gorąco, a wieczorem po odpowiadam na wszystkie zaległe komentarze itd.
Miłego dnia!
5 komentarzy
  1. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, tak to już czasami się zdarza z tymi hotelami. Śliczne zdjęcia!
    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do siebie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak ten Twój chrześniaczek ♥
    Niestety tak bywa z hotelami, niektórzy w ogóle nie powinni ich prowadzić

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki chrześniak :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś piękna dziewczyną, pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń