14 lip 2015

Nowości w szafie

Ostatnie zakupy sprawiły, że w mojej szafie znalazło się kilka nowych rzeczy. Dzięki zakupom spędziłam trochę więcej czasu z moja siostrą i całkiem nieźle się bawiłyśmy. Pogoda teraz nie zbyt dopisuje dlatego zakupy to fajne rozwiązanie spędzenia wolnego czasu.
Niestety w te wakacje nigdzie się nie wybieram. Chciałabym znaleźć jakąś sezonową pracę, ale bardzo ciężko coś znaleźć gdy nie ma się zbyt wielkiego doświadczenia w pracy. Najbardziej przekonał się o tym mój chłopak, który w marcu skończył studia. Niestety nikt go nie chciał przyjąć nawet na zwykły staż (chociaż jest płatny z urzędu), ponieważ nie miał doświadczenia. Dopiero teraz załapał się na jakiś staż, ale niestety nie w zawodzie. Strasznie ciężko o pracę w tym kraju :(
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia ;)
Mój Snapchat: magdara_r


                     

 

COMMENTS

Prześlij komentarz